Leergang Professioneel Coachen
Onderdeel Coachen als Professie
update en state-of-the-art
Deze tweedaagse masterclass gaat over het optimale gebruik van Functieanalyse en Betekenisanalyse (FABA) bij het opstellen van een behandelplan in het kader van Geïntegreerde Cognitieve Gedragstherapie (G)CGt.
agressief en destructief gedrag van kinderen stoppen
Levensvaardigheden voor het vergroten van welbevinden en veerkracht
Loop je ook aan tegen de hoge werkdruk in school, de complexe gedragsvragen van leerlingen, to-do list die oneindig is, en weet je ook wel dat je het anders zou willen, maar weet je niet hoe?
als ingang tot gedragsverandering bij leerlingen
Aan schoolpsychologen wordt regelmatig advies gevraagd over het omgaan met kinderen met specifieke onderwijsbehoeften. De focus ligt dan al snel op de kindfactoren. Deze nascholingscursus legt juist het accent op de leerkracht als ingang tot gedragsverandering bij leerlingen.
van 6 tot 18 jaar