ACT! Verdieping
Leren omgaan met hobbels en hindernissen bij het begeleiden vanuit ACT-perspectief
Leren omgaan met hobbels en hindernissen bij het begeleiden vanuit ACT-perspectief
Praktische aanvulling op de cursus AFT en Vaktherapie
Deze cursus biedt een verdere verfijning en verdieping van theorie en praktijk van AFT en Vaktherapie. Je werkt aan jouw ontwikkeling als AFT-vaktherapeut en krijgt feedback op door jou uitgevoerde AFT-behandelingen middels o.a. groepssupervisie.
sleutelkenmerk van goede behandel- en samenwerkingsrelaties van de OG'er en GZ-psycholoog
Autonomieproblemen zijn geassocieerd met een veelheid aan typen psychische stoornissen, verstoorde relaties, en andere vormen van (on)welbevinden en stress.
Eendaagse cursus, openingsmodule. Patiënten met zwakbegaafdheid
risicotaxatie en rapportage
psychoseksuele screening
Een verdiepingscursus
Welke technieken zet je als gedragswetenschapper in bij de begeleiding van ouders, leerkrachten en andere professionals met als doel hen te helpen de ontwikkeling van de cliënt of leerling te bevorderen of een duurzame attitudeverandering te bewerkstelligen?
als ingang tot gedragsverandering bij leerlingen
Aan schoolpsychologen wordt geregeld advies gevraagd over het omgaan met kinderen met specifieke onderwijsbehoeften. De focus ligt dan al snel op de kindfactoren. Deze nascholingscursus legt juist het accent op de leerkracht als ingang tot gedragsverandering bij leerlingen.
vervolgcursus
Op elke school zitten leerlingen die veel moeite hebben met rekenen. Ook weten we dat de rekenvaardigheden bij een deel van de leerlingen na de coronapandemie op een lager niveau ligt dan daarvoor. De aard en de oorzaken van rekenproblemen zijn divers.