Systeemtherapie: inleiding BLENDED
Contextueel en multicultureel
RINO amsterdam introduceert als eerste in Nederland de blended opleiding Systeemtherapie: inleiding.
In het register van klinisch psychologen en het register van klinisch neuropsychologen staan ruim 2000 professionals ingeschreven. De herregistratietermijn is 5 jaar.Om voor herregistratie in aanmerking te komen moet u aan een aantal voorwaarden voldoen. Een daarvan is het gevolgd hebben van minimaal 100 uur geaccrediteerde bij- en nascholing.
Vanaf 1 september 2017 komen ook literatuurstudie en studieactiviteiten in aanmerking voor accreditatie van de FGzPt. Dan treedt namelijk de gewijzigde Kaderregeling Accreditatie Herregistratie in werking. Cursussen die na deze tijd geaccrediteerd zijn kunnen dus een hoger aantal punten toegekend hebben gekregen. De FGzPt heeft aangegeven accreditaties die voor 1 september 2017 zijn afgegeven niet te herwaarderen op basis van de nieuwe regels.
Contextueel en multicultureel
RINO amsterdam introduceert als eerste in Nederland de blended opleiding Systeemtherapie: inleiding.
Van inzicht naar impact
Heb jij in je werk te maken met kinderen die moeite hebben met rekenen? Of wil je meer leren over hoe je kinderen met dyscalculie effectief kunt onderzoeken en ondersteunen?
Een krachtig gesprek dat gezinnen in beweging zet.
Lange wachttijden in de jeugd-ggz kunnen leiden tot verergering van klachten en verminderd vertrouwen in de zorg.
Basiskennis voor alle hulpverleners
Waar gaat seksueel misbruik eigenlijk over? Hoezo plegen mensen seksueel misbruik? Waarom kan het zoveel schade aanrichten? En waar liggen de sleutels voor herstel? Deze en vele andere vragen worden tijdens de masterclass beantwoord.
Een hands-on verdiepingscursus
Welke technieken zet je als gedragswetenschapper in bij de begeleiding van ouders, leerkrachten en andere opvoedprofessionals met als doel hen te helpen de ontwikkeling van de cliënt of leerling te bevorderen of een duurzame attitudeverandering te bewerkstelligen?
van (on)macht naar kracht!
Schoolteams worstelen met gedrag van leerlingen. Leraren voelen zich in de aanpak van probleemgedrag vaak klem zitten tussen twee uitersten: aan de ene kant is er corrigeren, toespreken, dreigen, straffen, een contract opstellen in de hoop om grip te krijgen op het gedrag van de leerling.