Op zoek naar BIG-opleidingen?
De RINO biedt BIG-opleidingen aan tot GZ-psycholoog, klinisch psycholoog en psychotherapeut. Meer informatie
De RINO biedt BIG-opleidingen aan tot GZ-psycholoog, klinisch psycholoog en psychotherapeut. Meer informatie
Binnen de basisopleiding FloorPlay leert de hulpverlener het DIR-model praktisch toe te passen en te vertalen naar een FloorPlay begeleidingsplan. Het accent ligt op het zelf toepassen van FloorPlay in interactie met kinderen met ontwikkelingsproblemen.
Deze introductiedag vormt samen met de online module Introductie FloorPlay de Blended cursus Introductie FloorPlay. FloorPlay is een effectieve manier om kinderen met ontwikkelingsproblemen, waaronder autisme, te begeleiden en hun ontwikkeling te stimuleren.
Deze introductiedag vormt samen met de online module Introductie FloorPlay de Blended cursus Introductie FloorPlay. FloorPlay is een effectieve manier om kinderen met ontwikkelingsproblemen, waaronder autisme, te begeleiden en hun ontwikkeling te stimuleren.
De verdiepende opleiding tot FloorPlay-specialist is gericht op het leren vertalen van de methode naar ouders. Het accent ligt op het leren coachen van ouders in het toepassen van FloorPlay in interactie met hun kind om spelenderwijs de ontwikkeling te stimuleren.
FloorPlay is een effectieve manier om kinderen met ontwikkelingsproblemen, waaronder autisme, te begeleiden en hun ontwikkeling te stimuleren.
In deze cursus maak je kennis met een breed referentiekader van waaruit druk en impulsief gedrag begrepen kan worden en behandeld. Je leert problemen van kinderen met druk gedrag en hun ouders begrijpen vanuit een perspectief waarin ook betekenisgeving en relationele ervaringen betrokken worden. Een...
Een introductie in achtergronden, diagnostiek en behandeling.
Deze in-company cursus van 2,5 dag heeft als doel ziekenhuisprofessionals, van verschillende disciplines, te scholen in de Infant Mental Health-visie.
The Modified Interaction Guidance uses the principles of the traditional Interaction Guidance to improve sensitive responsiveness and promote secure attachment, but also focuses on reducing and/or eliminating caregiver ‘atypical’ behaviours associated with disorganized attachment.
inhoud